1. کلمات کلیدی مرتبط را شناسایی کنید:برای شناسایی مرتبط ترین کلمات کلیدی مرتبط با محتوای خود، تحقیقات کاملی برای کلمات کلیدی انجام دهید. به دنبال کلمات کلیدی و عباراتی باشید که شانس بیشتری برای راه‌اندازی قطعه‌های برجسته دارند.

2. محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید: محتوای جامع و آموزنده ایجاد کنید که مستقیماً به سؤالات کاربران پاسخ دهد. اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ساختار خوبی دارد، به راحتی قابل خواندن است و بینش یا راه حل های ارزشمندی را ارائه می دهد.

3. بهینه‌سازی محتوا برای قطعه‌های ویژه: محتوای خود را به گونه‌ای ساختار دهید که با قالب قطعه ویژه گوگل هماهنگ باشد. این شامل استفاده از هدرها (H1، H2، و غیره) برای سازماندهی اطلاعات، ارائه پاسخ های مختصر، و استفاده از نقاط گلوله یا لیست های شماره گذاری شده است.

4. از نشانه گذاری طرحواره استفاده کنید: نشانه گذاری طرحواره را در وب سایت خود پیاده سازی کنید تا زمینه بیشتری را در مورد محتوای صفحه خود در اختیار موتورهای جستجو قرار دهید. نشانه گذاری طرحواره به موتورهای جستجو کمک می کند تا هدف و ساختار محتوای شما را درک کنند و احتمال نمایش در یک قطعه را افزایش می دهد.

انواع محتوای مفید برای رسیدن به موقعیت صفر:

برای افزایش شانس خود برای رسیدن به موقعیت صفر در گوگل، انواع محتوای زیر را در نظر بگیرید:

1. راهنمای نحوه انجام کار یا آموزش: راهنماهای گام به گام که نحوه انجام یک کار خاص یا حل یک مشکل را توضیح می دهند، اغلب توسط گوگل برای قطعه های ویژه مورد علاقه قرار می گیرند.

این مطلب را هم از دست ندهید :   ۴ مرحله + آموزش تولید محتوای ویدیویی و نکات مهم آن ۲۳ نکته

2. سوالات متداول (پرسش های متداول):لیستی از سوالات متداول مرتبط با صنعت یا جایگاه خود را تهیه کنید و برای هر سوال پاسخ های مختصری ارائه دهید.

3. نمودارها یا جداول مقایسه: نمودارها یا جداول دقیقی را برای مقایسه محصولات، خدمات یا ویژگی های مختلف در صنعت خود ایجاد کنید.

4. صفحات تعریف یا واژه نامه: تعاریف یا واژه نامه های جامعی را برای اصطلاحات یا مفاهیم خاص صنعت ایجاد کنید.

5. کارت‌های دستور غذا: اگر در زمینه غذا یا آشپزی هستید، کارت‌های دستور غذا را ایجاد کنید که شامل مواد اولیه، زمان پخت و دستورالعمل‌های گام به گام است.

6. داده های آماری یا یافته های تحقیق:داده های آماری یا یافته های پژوهشی را در قالبی جذاب و قابل درک از نظر بصری جمع آوری و ارائه کنید.

7. جمع‌بندی یا مصاحبه‌های تخصصی: مصاحبه‌هایی با کارشناسان صنعت انجام دهید یا بینش‌هایی را از چندین متخصص در مورد یک موضوع خاص جمع‌آوری کنید تا اطلاعات جامع و معتبری ارائه دهید.

نکاتی برای بهینه سازی محتوا برای قطعه های ویژه:

بهره وری-بهینه سازی

در اینجا 24 نکته برای بهینه سازی محتوای خود برای قطعه های ویژه و افزایش شانس رسیدن به موقعیت صفر در گوگل آورده شده است:

  • روی کلمات کلیدی طولانی که شانس بیشتری برای راه‌اندازی قطعه‌های برجسته دارند، تمرکز کنید.
  • پاسخ‌های واضح و مختصر به سؤالات کاربران ارائه دهید.
  • از هدرها (H1، H2، و غیره) برای ساختار مؤثر محتوای خود استفاده کنید.
  • از نقاط گلوله یا لیست های شماره گذاری شده برای ارائه اطلاعات استفاده کنید.
  • تصاویر یا تصاویر مرتبطی را که از محتوای شما پشتیبانی می‌کنند، اضافه کنید.
  • توضیحات متا خود را برای ارائه خلاصه ای مختصر از محتوای خود بهینه کنید.
  • مطمئن شوید که محتوای شما به سرعت بارگیری می شود و سازگار با موبایل است.
  • از نشانه گذاری طرحواره برای ارائه زمینه اضافی به موتورهای جستجو استفاده کنید.
  • به سؤالات مستقیماً در متن محتوا پاسخ دهید.
  • برای پشتیبانی از پاسخ‌های خود، آمار یا نقاط داده را لحاظ کنید.
  • از جداول یا نمودارها برای ارائه اطلاعات به صورت بصری جذاب استفاده کنید.
  • پیوندهای مرتبط با منابع معتبر را برای مطالعه بیشتر بگنجانید.
  • محتوای خود را برای جستجوی صوتی با تمرکز بر زبان مکالمه بهینه کنید.
  • برای شناسایی الگوها و روندها، نتایج قطعه‌های ویژه را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید.
  • محتوای خود را بر اساس بازخورد کاربر و روند جستجو به‌طور منظم به‌روزرسانی و بهبود دهید.
  • از برچسب‌های alt توصیفی برای تصاویر برای ارائه زمینه اضافی استفاده کنید.
  • با گنجاندن پرسش‌ها و پاسخ‌های مرتبط در محتوای خود، بخش «افراد نیز می‌پرسند» را هدف بگیرید.
  • محتوای خود را برای جستجوی محلی در صورت وجود برای کسب و کارتان بهینه کنید.
  • از نشانه گذاری داده های ساخت یافته استفاده کنید تا شانس خود را برای نمایش در قطعه های ویژه افزایش دهید.
  • محتوای جامع و عمیقی ایجاد کنید که یک موضوع را به طور کامل پوشش دهد.
  • از زبان طبیعی استفاده کنید و از پر کردن کلمات کلیدی اجتناب کنید.
  • هدف داشته باشید که بهترین منبع در وب برای یک مشخصات باشیدموضوع یا درخواست ific.
  • محتوای خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های دیگر برای افزایش دید تبلیغ کنید.
  • به طور مستمر استراتژی محتوای خود را بر اساس معیارهای عملکرد تجزیه و تحلیل و اصلاح کنید.