9 مرحله برای برندسازی موثر برای فروشگاه های آنلاین
1. هویت برند خود را تعریف کنید
2. یک هویت برند بصری ایجاد کنید
3. صدای برند را توسعه دهید
- شخصیت و لحن صدای برند خود را تعریف کنید.
- از زبانی استفاده کنید که با مخاطب هدف شما همخوانی داشته باشد و با شخصیت برند شما همسو باشد.
- به طور مداوم از صدای برند خود در همه کانال ها برای ایجاد شناخت و اعتماد برند استفاده کنید.
4. دستورالعمل های برند را ایجاد کنید
5. از داستان سرایی برای ارتباط با مخاطب خود استفاده کنید
- از داستان سرایی برای انتقال ارزش ها و ماموریت برند خود استفاده کنید.
- داستان های موفقیت مشتری و محتوای تولید شده توسط کاربر را برای ایجاد اعتماد و اعتبار به اشتراک بگذارید.
- از داستان سرایی برای متمایز کردن برند خود از رقبا و ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان خود استفاده کنید.
6. از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید
- مشتریان را تشویق کنید تا تجربیات خود را با نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی و دیگر پلتفرم ها به اشتراک بگذارند.
- از محتوای تولید شده توسط کاربر در مطالب بازاریابی خود، مانند توصیفات، نظرات، و عکسها استفاده کنید.
- برای ایجاد اعتماد و اعتبار، محتوای تولید شده توسط کاربر را در وب سایت و رسانه های اجتماعی خود به نمایش بگذارید.
7. از رسانه های اجتماعی
استفاده کنید
8. ایجاد مشارکت اینفلوئنسر
9. تلاش های برندسازی خود را اندازه گیری و ارزیابی کنید
25 نکته برای تکنیک های برندسازی موثر برای فروشگاه های آنلاین
نکته 1: مخاطب هدف خود را تعریف کنید
- اطلاعات جمعیتی، روانشناختی و نکات دردناک مخاطب هدف خود را درک کنید.
- از این اطلاعات برای ایجاد شخصیت برندی استفاده کنید که با مخاطبان شما تاثیرگذار شود.
نکته 2: یک پیشنهاد ارزش منحصر به فرد ایجاد کنید
نکته 3: از سازگاری در همه کانال ها استفاده کنید
نکته 4: یک ارتباط عاطفی ایجاد کنید
- از داستان سرایی و محتوای تولید شده توسط کاربر برای ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطبان خود استفاده کنید.
- ارزشها و مأموریت برند خود را برای ایجاد اعتماد و اعتبار نشان دهید.
نکته 5: از محتوای تولید شده توسط کاربر استفاده کنید
نکته 6: از رسانه های اجتماعی استفاده کنید
نکته 7: ایجاد مشارکت اینفلوئنسر
- با اینفلوئنسرهایی که با ارزش های برند و مخاطبان هدف شما هماهنگ هستند شریک شوید.
- با اینفلوئنسرها برای ایجاد محتوای حمایت شده، بررسی محصول و سایر همکاریها همکاری کنید.
نکته 8: روی تجربه مشتری تمرکز کنید